1. RAK
  2. ›
  3. rak muzgu

Sekcje i wydania

  • rak muzgu
  • Polska (kraj)
  • Polska
  • Świat
  • Wojsko
  • InfluShit
  • Biznes
  • Rolnictwo
  • Black Mirror
  • Sport
  • Zdrowie
  • Dom i Kuchnia
  • Motoryzacja
  • Kultura
  • Rozrywka
  • Kuchnia
  • Prawo
  • Podroze
  • Pogoda
  • Dolnośląskie
  • Kujawsko-pomorskie
  • Lubelskie
  • Lubuskie
  • Łódzkie
  • Małopolskie
  • Mazowieckie
  • Opolskie
  • Podkarpackie
  • Podlaskie
  • Pomorskie
  • Śląskie
  • Świętokrzyskie
  • Warmińsko-mazurskie
  • Wielkopolskie
  • Zachodniopomorskie
    RAKGURUGURU
    Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR

    Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR

    0przeszczepów
    3564odsłon
    Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR

    Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR Starostwo Powiatowe w Kaliszu jest Urzędem. Starostwo Powiatowe jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 . Gdzie znajduję się Kaliskie Starostwo Powiatowe? Starostwo Powiatowe znajduję się w Kaliszu. Mieści się na w

    logo ETR

    Starostwo Powiatowe w Kaliszu jest Urzędem.

    Starostwo Powiatowe jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 .

    Gdzie znajduję się Kaliskie Starostwo Powiatowe?

    Starostwo Powiatowe znajduję się w Kaliszu.

    Mieści się na w 3 budynkach:

    • na placu Świętego Józefa 5,
    • przy ulicy Kolegialnej 4,
    • przy ulicy Częstochowskiej 12.

    Jakie sprawy załatwisz w Starostwie Powiatowym w Kaliszu?

    Przy placu Świętego Józefa 5 jest główna siedziba Starostwa.

    Tutaj znajduje się punkt informacyjny.

    Uzyskasz w nim informacje o sposobie załatwienia sprawy.

    Złożysz dokumenty w Kancelarii.

    Możesz również zadzwonić pod nr telefonu 625014200.

    Możesz wysłać maila na adres [email protected].

    Możesz skontaktować się również poprzez ePUAP /SPKalisz/skrytkaESP.

    W budynku na placu Świętego Józefa 5 załatwisz sprawy zawiązane z:

    • wyrobieniem karty wędkarskiej,
    • darmową poradą prawną,
    • darmową poradą rzecznika konsumenta,
    • ewidencją gruntów i budynków,
    • zmianą użytku leśnego na użytek rolny,
    • zarejestrowaniem zwierzęcia egzotycznego,
    • wydaniem zaświadczenia do celów notarialnych,
    • budową zjazdów na posesję.

    W budynku przy ulicy Kolegialnej 4 załatwisz sprawy związane z:

    • uiszczaniem opłat w kasie,
    • rejestrowaniem i wyrejestrowaniem pojazdów,
    • zarejestrowaniem łodzi,
    • wydaniem prawa jazdy,
    • uzyskaniem stypendiów dla uczniów i studentów,
    • budowaniem domów i innych obiektów,
    • prowadzeniem robót budowlanych.

    W budynku na ulicy Częstochowskiej 12 kupisz mapy geodezyjne.

    Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną też możesz załatwić wszystkie swoje sprawy.

    Powiedz urzędnikom o Twoich problemach, a zostanie Ci udzielona pomóc.

    Pracownicy Urzędu pomogą załatwić Twoją sprawę.

    Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Urzędu.


    Źródło: Starostwo Powiatowe w Kaliszu (powiat kaliski)

    Stanosky odwala robotę

    Zrób z tego przeszczep

    Wybierz formę na pasku. Stanosky otwiera się z boku, pokazuje cenę i robi z tego TWÓJ materiał — tekst, mem, rolkę albo kawałek.

    Przeszczep RAKa3 żet.dostajesz tekstFIKCJA